Credit Hiteliroda  Sopron, Színház u.13. Tel.:99/508-272


MIBEN SEGÍTHETÜNK ÖNNEK?

Vagy például: miben különbözik egy érdekelt hitelközvetítő egy átlagos banki ügyintézőtől.

 

Segítünk a legjobb hitel-konstrukció kiválasztásában.

Ha Önnek egyedül kellene a sok bank kínálatából kisakkoznia, hogy melyik verzió illik a legjobban az Ön esetére, valószínűleg hetekbe, sőt hónapokba telne míg eljutna e helyes döntésig. Persze, nem valószínű, hogy egyáltalán lenne kedve, energiája ehhez az aprólékos kutatómunkához (a sokat emlegetett kisbetűs részek)  

Nálunk ezt megúszhatja 2 lépésben, 1-2 nappal:  kinalat_miben_01.jpg

1. egy beszélgetés, amikor felvesszük a szükséges adatokat

2. majd 24 óra, amíg összefésüljük az adatait, a bankok kínálatával, kiválasztjuk a legalkalmasabb hitelterméke(ke)t, és megtesszük ajánlatunkat Ön felé.  

Ezzel szemben egy banki alkalmazott csak azt tudja kínálatként felmutatni, amit saját bankja engedélyez.

Segítünk az előminősítésben.

A szokványos banki ügymenet során Ön mikor tudja meg, hogy hitelképes-e vagy sem? A végén, amikor elutasítják, vagy folyósítanak. Ezzel csak az a baj, hogy innen már nincs visszaút, miközben már költött pénzt (értékbecslés díja, okiratok kiváltási díja, stb.). Ha viszont mi intézzük a hitelét, minden esetben előminősítünk, még mielőtt az anyag a bankba bekerülne.

Hogy mit jelent ez? Három egyszerű, de kihagyhatatlan dolgot:

1. mi megmondjuk, ha a felvett adatok alapján semmi esélyt sem látunk a hitel megszerzésére, bár ez viszonylag ritkán fordul elő

2. a bank szájíze szerint állítjuk csatarendbe az Ön által közölt adatokat, mert mi tudjuk, hogy melyik bank, mit részesít előnyben

3. csak és kizárólag akkor engedjük tovább az anyagot, vagyis akkor indítjuk el a tényleges hitelkérelmet, ha minden szükséges adat, okirat, igazolás meg van.

A fenti tényezők nagyon fontosak, mert minimálisra csökkentik a kudarc esélyét.

Ezzel szemben Ön szerencsésnek mondhatja magát, ha ki tud fogni egy olyan szokatlanul segítőkész banki alkalmazottat, aki hajlandó egy ilyen aprólékos előminősítésre.

Segítünk a hitelkérelem előkészítésében, és bankkal való kommunikáció során kinalat_miben_02.jpg

Bizonyos okiratokat nekünk nem áll jogunkban kikérni, de a bankba benyújtandó hitelkérelmet már mi állítjuk össze, Önnek csak aláírnia kell.

  • a tulajdoni lapot kikérhetjük Ön helyett, így nem kell sorban állnia a földhivatalban
  • mi rendeljük meg az értékbecslőt
  • mi állítjuk össze a hitelkérelmét a bank elvárásai szerint
  • mi kommunikálunk a bankkal az elbírálás során felmerülő kérdések, hiánypótlások kapcsán.

És végül az is lényeges körülmény, hogy mi az általunk ismert szakemberekkel dolgozunk (bankfiókvezetők, értékbecslők, közjegyzők, ügyvédek), akikkel bejáratott vonalakon kommunikálunk egy megszokott ügymenet szerint.
Tehát a hitelügyintézés folyamatában mi a kollégáinkkal tárgyalunk, míg Ön idegenekkel.

és ezzel még nincs vége 

Ha egyszer Ön ügyfelünk lett és megszereztük Önnek a hitelt, az nem jelenti feltétlenül a kapcsolatunk végét.

Gondoljon bele: a bankok az élesedő konkurenciaharcban, egyre jobb, kedvezményesebb hiteltermékeket dobnak piacra. 3-4 év múlva bejöhetnek olyan új konstrukciók, amiknek a törlesztőrészlete 20-30-50%-al kisebb a mostaniakénál. Ugye jól jönne Önnek is, ha valaki informálná ezekről, plusz segítene a hitelkiváltásban, ezzel is tovább csökkentve az Ön által visszafizetendő összeget?

 

Ránk számíthat! Ott leszünk!

Önnek csak annyi a dolga, hogy minket válasszon, ha hitelt akar felvenni! Hivja a 99/508-272-es telefonszámot, vagy írjon e-mailt: creditiroda@t-online.hu

 

Asztali nézet